TIEDOTE – JYP Juniorit ry 13.3.2020
Julkaistu: 13.03.2020 00.00

TIEDOTE – JYP Juniorit ry 13.3.2020

JYP Juniorit ry toimii huomioiden Suomen Hallituksen ja lajiliiton (Suomen Jääkiekkoliitto) 12.3.2020 tekemien päätösten ja suositusten pohjalta seuraavasti:

JYP Juniorit ry:n alaisten joukkueiden kaikki harjoitus-, peli- ja turnaustoiminta sekä muut vastaavat kokoontumista vaativat tapahtumat (esim. vanhempainillat) on peruttu toistaiseksi koronaviruksen vuoksi. Seuralla ei ole tapahtumatoimintaa 13.3.2020 alkaen.

JYP Juniorit ry peruuttaa lisäksi kaikki keväällä pelattavat junioriturnaukset, pelitällit, Hippoliigan, kartoitukset ja päättäjäiset.

JYP Juniorit ry seuraa aktiivisesti viranomaisten ja Suomen Jääkiekkoliiton toimenpiteitä, ohjeita ja määräyksiä. Seura, seuran työntekijät, joukkueet ja joukkueiden toimihenkilöt ja perheet vastaavat lähtökohtaisesti omien rooliensa kautta velvoitteistaan normaalien käytäntöjen mukaisesti toimintakauden loppuun (30.4.2020) saakka. Aiheen käsittelyssä ja kysymyksissä toteutetaan normaalia seuran viestintäketjua perhe -> joukkue -> seura.

Seura tekee tehdyn päätöksen johdosta kaikki joukkueiden toimintaa koskevat vuoroperuutukset välittömästi.

Seuran päätös perustuu koronaviruksen leviämisen ennaltaehkäisyyn.

Aiheeseen liittyvät päivitykset / tiedotteet lisätään jatkossa aina JYP Juniorit ry:n nettisivuille sekä edelleen lähetetään sisäisesti jäsenistölle Jopox -viestinnällä sähköpostitse.

JYP Juniorit ry hallituksen puolesta,
Toiminnanjohtaja Lauri Karhunen

——————————————

Hallituksen päätös suosituksista koronaviruksen leviämisen estämiseksi 12.3.2020:

Jääkiekkoliiton tiedote 12.3.2020:

Seuran uusimmat